A Polgármesteri Hivatal elérhetőségei:
Címe: 2252. Tóalmás, Fő tér 1-3.
Telefon: +36 29 427 147, +36 29 426 001
email:
polgarmester@toalmas.hu
jegyzo@toalmas.hu
titkarsag@toalmas.hu
polg.titkarsag@toalmas.hu
A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 13:00-17:00
Szerda: 8:00-12:00, 13:00-17:00
Ügyfélfogadás előzetes időpont egyeztetéssel ügytípusonként az alábbi elérhetőségeken lehetséges az ügyfelek várakozásának elkerülése érdekében:
Igazgatás 1. ügytípusonként:
06 20/435-3231
29/ 427 147 104 mellék
- anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatok (halotti, születési, házassági kivonat, apai elismerő nyilatkozat)
- házasságkötés bejelentése,
- lakcím bejelentés, állampolgársági ügyek,
- rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény
- újszülött támogatások
Igazgatás 2. ügytípusonként:
06 20/435-4606
29/ 427-147 104 mellék
- települési támogatások (lakásfenntartási, gyógyszertámogatás, temetési segély)
- hirdetmények kifüggesztése
- köztemetés
Adó és adóigazgatás valamint egyéb igazgatás:
06 20/454-3997
29/ 427-147 107 mellék
ado.dia@toalmas.hu
torok.tiborne@toalmas.hu
- adóigazgatási feladatok (gépjárműadó, iparűzési adó, kommunális adó)
- szennyvíz csatornahálózattal kapcsolatos ügyek (Csak a víziközmű hátralék behajtását érintő ügyek!)
- adó- és értékbizonyítvány
- hagyatéki ügyek
- méhek bejelentése
- ipar és kereskedelmi tevékenység bejelentése
- panasz ügyek
Pénzügyi igazgatás:
29/ 427-147 106 mellék,
06 20/ 800-4008
penzugyvez@toalmas.hu
- pénzügyi igazgatás
- közmunka
Pénztári kifizetések időpontja kizárólag:
Hétfő 13:00 órától 16:00 óráig
Kivéve a lakásfenntartási támogatás, melyet minden hónap 5-ig kell kifizetni. A kifizetés napjáról a honlapon és az alábbi telefonszámon lehet tájékozódni:
Pénzügy:
29/ 427-147 106 mellék
penzugy.imi@toalmas.hu
Titkárság, humán erőforrás:
06 20 391 1051
titkarsag@toalmas.hu
- humán erőforrás, titkársági feladatok, ebek bejelentése
Műszaki ügyek közül helyben, Tóalmáson intézhetők, csak szerdai napokon:
29/ 427-147 105 mellék
muszakvez@toalmas.hu
- műszaki ügyintézés (járdaépítés, áteresz létesítés, közterületi burkolatlétesítés, behajtási engedély, közterület foglalás, telekalakítási véleményezés)
- településképi vélemények
- rendeltetésmód változás
Építés hatósági ügyek Nagykátán intézendők:
29/641 136
Pest Megyei Kormányhivatal Építésügyi és Örökségvédelmi Főosztály Építésügyi Osztály 2. Nagykátai, Dózsa György út 2. alatt
- építési engedélyezési eljárások, egyszerű bejelentési eljárások, használatba vételi engedélyezés
Telekalakítási eljárás Nagykátán intézendő:
29/440 115
Pest Megyei Kormányhivatal Nagykátai Járási Földhivatala Dózsa György út 9.
- telekalakítási eljárás engedélyek kiadása
Polgármester és jegyző ügyfélfogadási rendje:
- Szerda: 09.00 – 12.00 óráig
- bejelentkezés polgármester esetében 06 20/330-7182
- bejelentkezés jegyző esetében 06 20/391-0912
- mindkettő esetében a 29/427-147/103 mellék
- panaszok, bejelentések (írásban vagy elektronikus úton nyújtható be aláírással ellátva; a panasz tartalmi követelményei: tárgya, a panasz indokainak, lényeges körülményeinek az ismertetése, konkrét kérés megjelölése, panasz tárgyát megalapozó dokumentum)
Községüzemeltetési feladatok:
06 20/289-2203
kozseguzemeltetes.mariann@toalmas.hu
- közvilágítással
- utak állapotával
- rágcsálók irtása kapcsolatos bejelentés
Azonnali email küldéshez töltse ki az alábbi mezőket és kattintson a KÜLDÉS gombra: