Tóalmási Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Polgármesteri Hivatal – Tóalmás
titkársági ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
2024.08.15-től 2025. február 28-ig tartó határozott idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2252 Tóalmás, Fő tér 1-3.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
beérkező posta átvétele, szignálásra történő előkészítése; szignált ügyiratok iktatása ASP rendszerben, ügyintézők részére történő átadása; ügyiratok kezelésének, irattározásának és leselejtezésének elvégzése; együttműködés a levéltárral; napi posta feladása; hivatal leírói feladatainak igény szerinti ellátása; hatósági statisztikai adatszolgáltatás; ügyfélfogadás hétfő délután és szerdán egész nap; információbiztonsági felelőssel kapcsolattartás; közreműködés a választással, népszavazással kapcsolatos feladatok ellátásában; jegyző feladatainak ellátásában adminisztratív közreműködés.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/gimnázium,
- Felhasználói szintű Levelező rendszerek (LotusNotes, Outlook),
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási területen szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- közigazgatási alapvizsga
- ASP rendszer ismerete
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes szakmai önéletrajz, érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy arra vonatkozó igazolás, hogy a pályázó a pályázata benyújtásáig azt kérelmezte, iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata, a pályázó nyilatkozata vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához, nyilatkozat, amelyben hozzájárul, hogy pályázati anyagát az elbírálásban résztvevők megismerjék, nyilatkozat, hogy vele szemben a Kttv. 85-87. §-a szerinti összeférhetelenség nem áll fenn
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2024. augusztus 15. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. július 31.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Szikszai Tibor nyújt, a +36 20 391 0912 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Polgármesteri Hivatal – Tóalmás címére történő megküldésével (2252 Tóalmás, Fő tér 1-3. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: titkársági ügyintéző.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. augusztus 12.