Titkársági ügyintéző állás Tóalmáson

Tóalmási Polgármesteri Hivatal

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Polgármesteri Hivatal – Tóalmás

titkársági ügyintéző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

2024.08.15-től 2025. február 28-ig tartó határozott idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Pest megye, 2252 Tóalmás, Fő tér 1-3.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

beérkező posta átvétele, szignálásra történő előkészítése; szignált ügyiratok iktatása ASP rendszerben, ügyintézők részére történő átadása; ügyiratok kezelésének, irattározásának és leselejtezésének elvégzése; együttműködés a levéltárral; napi posta feladása; hivatal leírói feladatainak igény szerinti ellátása; hatósági statisztikai adatszolgáltatás; ügyfélfogadás hétfő délután és szerdán egész nap; információbiztonsági felelőssel kapcsolattartás; közreműködés a választással, népszavazással kapcsolatos feladatok ellátásában; jegyző feladatainak ellátásában adminisztratív közreműködés.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  •       Magyar állampolgárság,
  •       Cselekvőképesség,
  •       Büntetlen előélet,
  •       Középiskola/gimnázium,
  •       Felhasználói szintű Levelező rendszerek (LotusNotes, Outlook),
  •       Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  •       Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  •       közigazgatási területen szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  •       közigazgatási alapvizsga
  •       ASP rendszer ismerete

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  •       részletes szakmai önéletrajz, érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy arra vonatkozó igazolás, hogy a pályázó a pályázata benyújtásáig azt kérelmezte, iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata, a pályázó nyilatkozata vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához, nyilatkozat, amelyben hozzájárul, hogy pályázati anyagát az elbírálásban résztvevők megismerjék, nyilatkozat, hogy vele szemben a Kttv. 85-87. §-a szerinti összeférhetelenség nem áll fenn

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2024. augusztus 15. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. július 31.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Szikszai Tibor nyújt, a +36 20 391 0912 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  •       Postai úton, a pályázatnak a Polgármesteri Hivatal – Tóalmás címére történő megküldésével (2252 Tóalmás, Fő tér 1-3. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: titkársági ügyintéző.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. augusztus 12.

Ezt olvasta már?

Kéményseprő álláslehetőség

Vélemény, hozzászólás?